torek, 10. februar 2009

Življenje na cesti

Ste se kdaj vprašali koliko ljudi iz dneva v dan preživi na cesti?
Vedno ko grem v trgovino, pa naj bo to v Ljubljani ali Ptuju, srečam vsaj enega možakarja, ki prosi za tisti euro.
Njihov izgovor je seveda vsem znan "sendvič" ... Ne razumem, slepijo samega sebe zakaj dejansko potrebujejo tisti euro.
Ste kdaj pomislili kakšen je zaslužek.. beračenja pred trgovino? Vzemimo za primer neko blagovnico v kateri se dnevno izmenja 800 ljudi. (pa sem bil skromen)
Se pravi: če mu da vsak 8 obiskovalec 1eur, in če mu od teh 8 obiskovalcev da vsak samo 50c. Je to 50eur. Seveda ne me držati za besedo, da vas ne bom videl danes pred kakšno trgovino.
To je samo primer, včasih lahko cel dan čaka na tisti euro, pa pride nekdo, ki ima dosti pod palcem in mu da 20eur... In je na konju(ne dobesedno).
Nekaj časa nazaj sem spremljal poročila na kanalu A... in ko sem slisal da dnevni zaslužek brezdomca lahko tudi preseže 80 eur dnevno... Sem se zamislil? Kaj pa če bi to tudi jaz probal?

V medijih je bilo zaslediti, da se brezdomci dobesedno tepejo za dobre lokacije.
Na koncu, ko pogledas vse skupaj... in razmere v katerih živijo, močno pretehtajo tistih "80eur"

Vsak naj samo pri sebi pomisli, če se zaveda, kako malo je potrebno da se znajdemo v isti situaciji?

Ni komentarjev:

Objavite komentar