sreda, 11. februar 2009

Delnice Za katere ni potrebno NIČ plačati?


Startup me2everyone Ltd osvaja svetovni splet in ustvarja navdušenje med ljudmi s prav posebnim konceptom virtualno-poslovnega sveta in marketingško strategijo - push up (jaz ji enostavno rečem napihovanje zadeve, da se zbere in aktivira čimveč ljudi). Ponujajo ZASTONJ delnice v zameno za vašo pozornost in registracijo v njihov sistem.Njihov virtualen svet bo omogočil spoznavanje novih prijateljev, klepet, igro, gledanje video posnetkov. Lahko boste postali lastnik časopisne hiše ali novinar, imeli svoj muzej ali galerijo slik, lahko boste kupili virtualno hišo in služili denar s spletno trgovino. Stvar je še v predotvoritveni fazi, otvoritev pa bo v roku 60-ih dni.
*(po moje se vsekakor splača prijaviti, saj je zastonj - kaj bo z njih pa bomo še videli - priporočam določeno mero kritičnosti).

DELNICE delijo ZASTONJ, v zameno za vašo REGISTRACIJO (zaenkrat jim ni potrebno posredovati nobenih osebnih podatkov), več delnic dobite tako, da prijavite pod sabo še več ljudi (referral link ali ID dobite po prijavi v sistem).*Če se želite še sami prijavite kliknite na (REGISTRACIJO) - ob prijavi morate potrditi moj ID: www.me2everyone.com/61128

Podjetje je registrirano z delniškim kapitalom v vrednosti £18milijonov -britanskih funtov (GBP) *£1=1.11346€

18£ so razdelili na 18 billijonov navadnih delnic - realna cena na delnico je £0.001

S temi delnicami nameravajo pridobiti (registrirati) na milijone uporabnikov v naslednjih letih.
Po njihovih ocenah so predvidene naslednje cene:
-December 2009 £2.1 /delnica -(vrednost 250-tih delnic = 525)
-December 2010 £8.9 /delnica -(vrednost 250-tih delnic = 2225)
-December 2011 £26.8 /delnica -(vrednost 250-tih delnic = 6700)
-December 2012 £58.2 /delnica -(vrednost 250-tih delnic = 14 550)

http://www.me2everyone.com

p.s. Zadeva je dolgoročna, zgubiti ne morete ničesar... pridobite pa lahko veliko. Vsem skeptikom predlagam da ignorirajo ta članek. Za ostale optimiste pa registracija traja 2 minuti vašega časa...



3 komentarji:

  1. Za to zadevo sem se slisal, delniški kapital podjetja je ogromen. Mislim da bo to prva stvar za katero si bom resno uzel minutko in se registriral! Hvala za to objavo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Fajn bi blo če bi kšn funtek padu kdaj ja:)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, sem že mislil, da Istrabenz delijo al pa kaj podobnega...

    OdgovoriIzbriši