četrtek, 12. februar 2009

V zadregi za Valentinovo?

Ufff, kmalu bo 14. februar..
svoji punci bom kupil eno velikooo verižico, prstan,
polštrček (na katerem piše I LOVE YOU), pa cel šopek vrtnic... kdaj bom pa vse to kupil?
Za vse, ki jim to predstavlja težavo, naj vas opozorim da le ni tako hudo..

Valentinovo je praznik, ki izvira iz Anglije, kjer se sveti Valentin že stoletja zaščitnik zaljubljencev in dobrih prijateljev. Na ta dan so si že več kot pred petsto leti predvsem mladi izmenjavali pisma in razglednice, pa tudi radila, ki so jih imenovali "valentini".

Ljudje so si darove izdelovali sami, kar naj bi to bil tudi glaven namen tega praznika...

Ko se sprehajam po trgovinah (kar se ne zgodi pogosto) je možno opaziti cele izložbe medvedkov, čokoladnih tort(vemo v kakšni obliki) .. ne boste verjeli še WC školjko sem videl v obliki srca.
Glavni krivci so.... Italijani... ne ne.. hecam se kdo drug kot Američani. Če bi bil Mr.Bush takrat na "oblasti" bi bile danes že naftne ploščadi v obliki src.

Torej, kaj smo se iz tega naučili? Vse kar pride čez lužo, je bil prei praznik?

Če sem iskren, tudi sam nisem vedel od kod pravzaprav izvira ta praznik.
Kolikokrat rečete svoji dragi osebi "Rad te mam" ali "Ljubim te". Se vam naredi cmok v grlu?
To ne pride z vajo, ampak iz srca.
Valentinovo je samo še pika na i, da pokažete ljubljeni osebi kakšna čustva gojite do nje/ga.


p.s. tudi sam ne bom izdelal voščilnice ali napisal pisma, ker mi ne gre od rok.. svoji dragi bom podaril vrtnico ali dve, (ne smem vsega povedat, ker mogoce bere) In nekaj lepih besed ki pretehtajo strošek zgoraj napisanih dobrin.



Putka vas pozdravlja,
in vam želi kar se da lepih trenutkov v prihajajočem prazniku!

2 komentarja:

  1. Hehe, jst tudi nisem ravno dober sploh zadnje čase ... po navadi sem ji ful haikujev napisal, vendar letos sem bolj na kratkem s temle ... jst ji bom tudi podaril vrtnico, pa lep dan samo z njo in malo iti vn na sprehod in kaj pojest :) Itak sva že zmenjena tako, da ni hudega, če tudi to prebere :P

    OdgovoriIzbriši
  2. najlepše je, če imaš s partnerjem valentinovo skozi celo leto in je valentinovo samo pika na i (tako kot si napisal putka) in ne samo en dan v letu. na valentinovo se ti mogoče zdijo stvari oz druženje z drago osebo še lepše, čarobnejše, ko jo pogledaš kar ižareva neko pozitivno energijo, je dragi/draga lepši/a.... tistm, ki pa se gre samo za materialne dobrine in gledajo na to kaj bodo dobili od ljubljene os. pa mislim da ne vidijo tega tako...
    sedaj po tej objavi vem, da je moj dragi v zadregi zarad valentinovega, čeprav ve da je meni dovolj da je ob meni in da je moj.

    lp Sandra

    OdgovoriIzbriši