torek, 31. marec 2009

Projekt - Paintball Kranj 2009

Joj, ko bi le to muhasto vreme kar se da hitro minilo. Ovira me pri izdelavi poligona za Paintball. Ja, odločil sem se da bom izpeljal do konca. No sami začetki segajo v davno leto 2008 (haha), kjer sta se kramp in lopata prvič srečala s trdo gozdno zemljo in koreninami. Prijetno ni kaj :). Poligon na katerem se bo izvajala akcija je idealen za 10-12 igralcev. Je v bližini Kranja bolj točno Besnica (cca. 5min izven Kranja). Sama izdelava poligona mi vzame kar veliko prostega časa, ker delam izključno iz lesa, ki ga pridobim v bližini poligona. Brez raznih kovin, ki bi mi pomagale pri pritrditvi raznih ovir. Moj cilj je da bi izgledalo kar se da naravno in da bo atraktivno za igralce. Sami stroški so približno 3000 eur, markerji, zaščitna mreža, vsa ostala zaščitna oprema.
Ko bo končana sama izdelava poligona lahko pričakujete še sliko ali dve, da bo lažja predstava čemu ves ta trud. Možno si bo izposoditi opremo, in preizkusiti poligon.
Sama ideja je prišla predvsem iz velikega povpraševanja in zanimanja za paintball na gorenjskem. Cilj je še vedno isti druženje in zabava skupaj z naravo.
Vsi tisti, ki vas mogoče kaj več zanima o tem me lahko kontaktirate na putkin.dnevnik@gmail.com za rento v bodoče (izposojo opreme in igranje na poligonu).
Še en kratek posnetek iz YouTuba za tiste ki še vedno ne vejo o čem govorim.



V Rusiji zadevo prakticirajo tudi s tanki in minometi. Izvirno ni kaj.

Ni komentarjev:

Objavite komentar