ponedeljek, 9. marec 2009

Damjan Murko je zgrešil poklic!

Joj, lep, postaven, še kapica mu manjka pa bi bil odličen režiser! No, danes najeti par varnostnikov, jim obleči SECURITY majice ni težko, ampak ideja je pa fenomenalna!
Si predstavljate da bi se ekipa Siddharte "stepla" pred kamero, in bi to objavili na 24ur? Saj bi fantje težko našli založbo, ki bi prenesla tako proizvodnjo cd-jev :).

Dobil sem idejo, nekega lepega sončnega popoldneva bom odšel na hišo POP-tvja preoblečen v ninjo, za pasom bom imel par zvezdic.. mogoče kakšen švicarski nožek.
Načrt je približno tak, podkupil bom čistilko, (kar na njeno plačo v POP-tv hiši ne bo lahko) jo prosil če lahko pridem v klimatske prostore, se priplazil skozi prezračevalne jaške, in napadel glavnega urednika! Pa brez zamere, nimam proti nobenemu nič. Ampak je idealna priložnost da pristanem na televiziji! Kar naenkrat me bodo vsi poznali.
Stroški:
- Obleka za ninjo (20eur)
- Zvezdice (4eur)
- Čistilka (upam da ne preveč)
- Švicarski nožek (neprecenljivo)

Samo da ne bo komu zdaj to padlo na pamet, da ne bom jaz krivec za povod.
No tisti, ki še niste imeli možnosti pogledati posnetka sem ga pripel pod tem tekstom.


Dragi moji, če ste se odločili, da boste peli, igrali kakšen inštrument, športali... pa vam slučajno ne gre? Prosim ne poslužujte se takšnih metod, ki so omenjene zgoraj. Če vidite da vam pač ne gre, enostavno si recite "probal sem peti". In zaklučiš kariero.

p.s. Bodite izvirni in ne vsiljivi :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar