ponedeljek, 6. april 2009

Gospod, lahko ustavite avto prosim?

Ja, v petek se pravi 3.4.2009 sem odšel v Ptuj. Zadnji sončni žarki so sijali na armaturo, kamionov več kot pa črt na avtocesti, ampak ok. Zmračilo se je.. Putka se še vedno vozi... ura je odbila 8, Putka se še vedno vozi. Peljem se mimo Trojan nič nenavadnega. Ko se približujem prvemu izvozu za Celje, se mi približa nek nizek športni avto. Meni nič njemu nič. In glej ga glej, ne da bi samo vozil non stop za mano, začne mi prižigati dolge luči. Sprašujem se čemu, sem na voznem pasu in ne na prehitevalnem, kar imajo nekateri navado, v čem je problem. Za mano je vozil 20 min od tega mi je 15 min oviral vožnjo. V ustih mi je zmanjkalo sline, da bi odprl oken, in še jaz njemu malenkost otežil vožnjo (kar ni v navadi Putke) ampak prosim vas, glava me je začela bolet od teh dolgih luči.
Na kar se Putka odloči da bo za trenutek odnehala z vožnjo in zavije na bencinsko črpalko. Vklopim smernik, on za mano. Sem si mislil zdaj pa bolje da ga poznam, ker drugače jih bo slišal. Iz avtomobila skoči starejši možakar "cca. 60 let". In reče "Gospod, zadnja lučka za osvetlitel registerske tablice vam ne gori pazite, ker lahko plačate kazen". Moj odgovor je bil "gospod, prosim vas, ne počnite tega komu drugemu, ker jih ne boste lepo odnesli". Ja torej danes je lahko policaj vsak, ki ima 20min preveč časa. Na žalost nisem imel nobene naprave, da bi posnel vse skupaj, ker mislim da bi bili serverji na YouTubu preveč obremenjeni zaradi samega obiska. Komedije.


p.s. Če opazite da nekomu ne deluje 1 lučka za osvetlitev registrske tablice, enostavno peljite mimo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar