četrtek, 10. december 2009

Zasluzek na internetu 1.del

Zasluzek na internetu, je neka tabu tema, tudi pri meni je bilo tako.
Pa vendar sem klikal klikal klikal :) kupil svoje prve refferale, in danes ne klikam več, ampak samo čakam da mi moji člani če se lahko tako izrazim, dovolj poklikajo in lahko kupim spet nove.
Vsi pravijo da je lahek denar :) Ni res, denar je mocno prigaran, če ne drugače s klikanjem sponzorskih oglasov ki jih ponudijo. Stroški so predvsem nakup nove miške bolj pogosto :) hehehe. Šalo na stran. Ponudnik katerega uporabljam je eden od večjih PPC ponudnikov www.bux.to . Se pravi za laike plačani ste za klik na reklamo določenih sponzorjev. Zame osebno je zaenkrat edini ponudnik, ki resnično izplača. Ima tudi zelo uporaben forum, kjer vam ljudje zelo radi pomagajo, in svetujejo kako zadevo malenkost pospešit. Odvisno koliko vam pomeni 2 minuti na dan, da so prijavite, poklikate in zaprete. Meni osebno ne pomeni ničesar, pa vam ? Kdor zeli mu lahko na samem začetku pomagam da pride do par $. Torej še enkrat vas prašam, si boste odškrtnili 2 minuti na dan?
Aha, pa še to, ne pošliljajo nikakršnih reklam, po e-mailih kar mi je še najbolj pri srcu :) ker sem imel v preteklosti zelo zelo slabe izkusnje.

2 komentarja:

  1. Pozdravljen!

    Kaksno pa je minimalno izplacilo in ali tudi res izplačajo ( v Slovenijo ) ?
    Torej z programom narediš par dolarjev dnevno, če prav razumem.. ?

    OdgovoriIzbriši
  2. 50 $ je minimalno izplacilo, izplacujejo pa na Alertpay, sem eden od uporabnikov, in trenutno zelo zadovolen, sem dobil tudi ze 1 izplacilo 60$ dobil sem v 14 dneh nakazano.

    OdgovoriIzbriši