sobota, 3. julij 2010

Blog ponovno zaživel...

Po dolgi odsotnosti (razloge naštejem kasneje) sem se odločil da ponovno napišem kakšno skromno besedo na svojem blogu, imel sem nekaj več kot 100 rednih bralcev, in vse sem pustil na cedilu. Domena, katero sem imel v uporabi je pretekla... in posledično ker je bila zadeva redirectana, obiska enostavno ni bilo 0. Začel sem svojo podjetniško pot, in zadnja stvar, ki mi je rojila po glavi je bil blog. Žalostno ja, pa vendarle, od  1. Marca sem prevzel Gostilno Crngrob, marsikateremu neznana lokacija. Med Škofjo Loko in Kranjem, je majhna vasica Crngrob v kateri lahko prešteješ prebivalce na prstih dveh rok. Skoraj dobesedno. Malenkost več nadmorske višine, v gozdičku, poleg ena najstarejših gotskih cerkva v Sloveniji z eno besedo, kot pravljica. V pripravi je internetna stran, tako da za tiste kulinarike, ki jih bo zanimalo kaj več, bo kmalu dosegljivo na spletu.
Naša družina ima že določeno tradicijo od leta 1998, po postrveh. Zato sem se odločil prevzeti to lokacijo, in ljudem predstaviti te naše ocvrte postrvi. Nekateri nas že poznajo(in ni jih malo), in so nas že našli na tej lokaciji. Določena klientela ljudi se je že stacionirala in že hodi na naše ribice, določeni pa so malenkost skeptični, zakaj se sploh gre. Zadeva je zelo preprosta, in okusna!
Kapaciteta gostilne je 100 sedišč notranjega prostora in 40 zunanje pokrite terase.
Zato je idealna za Organizacijo porok, rojstnodnevne zabave, obletnice, obhajila, birme, vse našteto in še kaj nenaštetega smo že imeli. V ponudbi so pestri meniji za prej naštete priložnosti. Tako da prav vsak najde nekaj zase, in noben ne ostane lačen pri nas, kar je zelo pomembno.
Slike, in opis poti, vam napišem v naslednjem prispevku, ker me čas preganja zato vas lepo pozdravljam!

Ni komentarjev:

Objavite komentar